HLEDÁME TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA/PRACOVNICI NA POZICI SPRÁVY NEMOVITOSTÍ
Máte zájem se podílet na budování dobrého jména stabilní společnosti? Máte zodpovědný, loajální přístup? Jste komunikativní, máte reprezentativní chování a chcete spolupracovat v dobrém kolektivu? Pokud máte základní technické znalosti, pak je tato nabídka právě pro Vás!
Základní požadavky:
-
Znalost MS Office
-
Řidičský průkaz skupiny B
-
Základní orientace při řešení technických záležitostí
-
Komunikativní a flexibilní přístup k zákazníkovi
-
Zkušenost se správou bytových i nebytových jednotek výhodou
Nabízíme:
-
Zajímavou a různorodou práci v kanceláři i v terénu (Jablonec n/N, Liberec)
-
Pružnou pracovní dobu
-
Zázemí stabilní společnosti
-
Přátelský a dobře spolupracující kolektiv
-
Osobní referentský vůz s možností osobního používání
-
Notebook a telefon
-
Odpovídající platové podmínky a benefit na stravování
Pokud jste to právě Vy, koho pozice oslovila, pošlete nám prosím svůj životopis na email: katerina.smejkalova@ria.cz